Bureau

Karijn Helsloot

is oprichter en directeur van stichting Taal naar Keuze. Karijn heeft van 2016-2019 het pilotproject Taal naar Keuze voor Stichting Espritscholen opgezet en gecoördineerd. Zij heeft sinds 1999 talloze projecten op het gebied van meertaligheid uitgevoerd vanuit Studio Taalwetenschap, waaronder Taaltrotters en SJOES. Zij heeft een doctoraal (cum laude) Italiaanse Taal- en Letterkunde behaald aan de Universiteit van Amsterdam, en aldaar een doctorsgraad in de theoretische taalkunde (Metrical Prosody, 1995). Zie publicatielijst.

Marta Prats Travé

Elisabeth Pels Rijcken

studeerde Klassieke Talen en Onderwijsmanagement in Amsterdam. Vanaf 1993 tot 2018 was zij rector op verschillende scholen en de laatste zeven jaar was zij bestuurder-rector van Stichting Keizer Karel in Uithoorn en Amstelveen. Nu is Elisabeth Pels Rijcken zelfstandig interim-manager, coach en adviseur. Als coach begeleidt zij young potentials in het onderwijs op het gebied van persoonlijk leiderschap. Verder is Elisabeth actief als lid van de Raad van Toezicht bij de Stichting School en Veiligheid en de Amsterdamse Mavo. Sinds begin 2021 zet zij zich met Karijn Helsloot in voor de Stichting Taal naar Keuze.

Stanley Schardijn

ondersteunt de stichting op financieel-strategisch gebied. Finbridge is de naam van het bedrijf van waaruit hij traint en adviseert op het gebied van de driehoek finance, marketing en sales. Stanley is voorzitter van de Belangenvereniging SPD Bedrijfsadministratie. Stanley’s motto is continu leren én doorontwikkelen. https://www.linkedin.com/in/stanleyschardijn/

Cláudia Pinto

Agnė Župerkaitė

Armelle Rouyère

ondersteunt als projectmedewerker de stichting bij de interne organisatie, de communicatie en de strategische ontwikkeling. Zij werkt als vertaalster en volgt de universitaire lerarenopleiding Frans. Armelle heeft zelf een meertalige achtergrond, en zij neemt haar werkervaring bij andere stichtingen mee. www.linkedin.com/armelle-rouyere

Marjolijn Cohen

is social media strateeg en eigenaar van Connect-en-co. Zij helpt ondernemers om zich te positioneren en onderscheiden met hun unieke boodschap binnen social media. Met haar jarenlange opgebouwde kennis in de communicatiewereld zorgt zij voor structuur en overzicht in het communicatieplan. Marjolijn is auteur van In 10 stappen ideale klanten door social media. www.connect-en-co.nl / www.linkedin.com/in/marjolijncohen